Betaalmethoden

Voor het afrekenen van de bestelde artikelen bieden we u de volgende mogelijkheden:
- iDeal (via Multisafepay)
- Bankoverschrijving (via Multisafepay)
- Mister Cash, Belfius en KBC voor Belgische klanten (via Multisafepay)
- Creditcard (via Multisafepay)
PayPal (extra kosten: 0,35 cent + 3,4% van het aankoopbedrag)
- Billink (achteraf betalen voor Nederlandse klanten)


Bankoverschrijving
Indien u kiest voor bankoverschrijving, krijgt u van onze betaalprovider Multisafepay een betaalkenmerk en een rekeningnummer voor de overschrijving.
U kunt dit gebruiken voor internetbankieren maar u kunt het ook invullen op een traditionele overschrijfkaart.
Als u voor deze methode kiest, dient u er rekening mee te houden dat er enkele dagen overheen kan gaan voordat de betaling bij De Vrolijke Engel binnen is.
Wij versturen als de betaling bij ons binnen is.

 

iDeal
iDeal is in Nederland de meest gebruikte online betaalmethode. Het is makkelijk en snel maar alleen te gebruiken door Nederlandse klanten.

 

Mister Cash (Bancontact)
Mister Cash is het Belgische equivalent van iDeal en alleen te gebruiken voor Belgische klanten. 

 

Belfius en KBC
Ook deze betalingsmethoden zijn speciaal voor onze Belgische klanten. ING Homepay is tijdelijk uitgeschakeld.

 

PayPal
Bij het gebruik van Paypal heeft u kopersbescherming. Als u een artikel retour wilt sturen en betaald heeft via PayPal, worden door PayPal uw verzendkosten vergoed. Hier vindt u meer informatie. Paypal is wereldwijd te gebruiken.
Voor Paypal berekenen wij extra kosten: 0,35 cent + 3,4 procent van het aankoopbedrag (inclusief verzendkosten). Deze kosten zijn de daadwerkelijke kosten die wij per bestelling betalen aan Paypal. Wij verdienen hier dus niet aan. 

 

Creditcard
Bij het gebruik van creditcard heeft u kopersbescherming. Creditcards zijn wereldwijd te gebruiken.

 

in3 (betalen in 3 termijnen)

Bij De Vrolijke Engel kunt u zonder extra kosten en zonder rente uw bestelling in 3 termijnen betalen.
Deze optie is enkel mogelijk voor bestellingen vanaf 100 euro (met een maximum van 3000 euro). Bij bestellingen onder de 100 euro is deze betaaloptie niet actief en dus ook niet zichtbaar.  
Kiest u voor in3, dan betaalt u de eerste termijn via iDeal direct tijdens het bestellen. U wordt net als bij een normale iDeal betaling naar de beveiligde omgeving van uw eigen bank geleid. Is die eerste betaling gelukt? Dan wordt bij ons de bestelling "vrijgegeven" en kunnen we deze direct naar u versturen (uiteraard op werkdagen voor 11.00 uur, conform onze eigen levertijd) 
De tweede termijn betaalt u in de 30 dagen na de eerste betaling. De derde termijn betaalt u binnen 30 dagen na de tweede betaling. U heeft in totaal dus maar liefst 60 dagen om uw bestelling te betalen. 

Een groot voordeel ten opzichte van overige betaalmogelijkheden in termijnen is dat er bij het betalen via in3 geen negatief krediet op uw naam komt, aangezien uw betaling niet als lening wordt gezien. U betaalt dus geen extra betaalkosten (die nemen wij als webshop voor onze rekening), geen rente en daarmee dus geen registratie bij het BKR! Dat is voor u dus heel veel voordeel, zonder enig risico! 

 

Billink (achteraf betalen)
Wilt u eerst uw bestelling ontvangen en daarna pas betalen, dan is Billink de keuze voor u. U ontvangt dan enige dagen na de bestelling een e-mail van Billink met de benodigde betaalgegevens. Bij de overige opties wordt de bestelling verstuurd als de betaling voor 12.00 uur bij ons binnen is. In de meeste gevallen zal de betaling onmiddellijk zijn, bij overschrijving kan er enige dagen vertraging zijn.
Billink is alleen beschikbaar voor Nederlandse klanten. 

Let op: Als u gekozen heeft voor achteraf betalen via Billink, wacht u dan alstublieft op de email die u enkele dagen na uw bestelling van Billink ontvangt. Hier staan de betaalgegevens in. Maak dus niet het bedrag rechtstreeks op de rekening van De Vrolijke Engel over, in dat geval wordt de betaling niet door Billink herkend en zult u betaalherinneringen ontvangen. 

Belangrijk: zorg ervoor dat indien u voor achteraf betalen via Billink kiest, u het JUISTE emailadres invult!
Maakt u een (schrijf)fout in uw emailadres, dan zult u geen emails van Billink kunnen ontvangen, ook geen emails met betaalherinnering, etc. Voorkom problemen en onnodige sommatiekosten door een juist emailadres in te vullen. 
Heeft u een week na uw bestelling nog geen email van Billink ontvangen? Check dan voor de zekerheid even uw spambox. Zit de mail daar ook niet in? Neem dan contact met ons op. 
Het is de verantwoordelijkheid van de klant om de gevraagde gegevens correct in te vullen en te controleren, De Vrolijke Engel kan hiervoor niet aansprakelijk gehouden worden.  

Klik hier voor veelgestelde vragen over achteraf betalen op de website van Billink.

Billink werkt nu ook met iDIN, klik hier voor meer informatie hierover.
Meer informatie over Billink: www.billink.nl (opent in een nieuw venster).

 

Let op: De IBAN die u op de factuur en de website ziet, is alleen bedoeld in geval bovenstaande methoden niet lukken. Bijvoorbeeld bij een technische storing.
Indien u rechtstreeks op onze rekening betaalt, in plaats van met behulp van de gegevens die u van Multisafepay of Billink krijgt, krijgen wij hiervan geen melding en kan er daardoor vertraging ontstaan in de verwerking van uw bestelling.
Voor vragen over de bestel- of betalingsprocedure kunt u contact met ons opnemen via e-mail, of telefonisch via 0229-504858.

Gratis retour via PayPal

U koopt momenteel artikelen voor lijstje '' Stop aankopen voor dit lijstje
Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »