Garantie en klachten

Heeft u een probleem of een klacht?

Allereerst, een klacht is natuurlijk heel vervelend. Niet alleen voor ons, maar in de eerste plaats voor u!
De Vrolijke Engel doet er alles aan om haar klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn, maar mocht er onverhoopt een keer iets niet in orde zijn dan horen we dat heel graag! Uiteraard gaan we dan onze uiterste best doen om het zo snel mogelijk op te lossen. U kunt op ieder moment van de dag contact met ons opnemen, als het buiten de "kantooruren" valt dan kunt u ons bereiken via het contactformulier of via email. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met u op. En met zo snel mogelijk bedoelen we ook zo snel mogelijk! U zult dus geen bericht krijgen als: "we hebben uw bericht ontvangen, u krijgt binnen 2 dagen antwoord". Zeker bij een klacht wilt u direct antwoord en niet 2 dagen moeten wachten. 
Dus is er iets niet in orde, mail of bel ons even zodat we er samen uit kunnen komen. 

Ook als u niet daadwerkelijk een klacht heeft maar iets tegengekomen bent op onze site (of naar aanleiding van een bestelling) waarvan u denkt dat dat misschien anders (beter) kan, dan zouden we het heel fijn vinden om dat van u te horen. We zijn continue bezig met hoe we onze dienstverlening zo goed mogelijk kunnen houden, en feedback van onze klanten is daarbij zeer belangrijk! Dus aarzel niet om contact met ons op te nemen, een tevreden klant is voor ons belangrijker dan een betalende klant. 


Gebrekkig produkt
"De Vrolijke Engel" raadt aan de geleverde goederen onmiddellijk na ontvangst te inspecteren en de daarbij gebleken gebreken binnen twee weken via e-mail (bij voorkeur met afbeelding van het probleem) of eventueel telefonisch te melden.


Garanties

"De Vrolijke Engel" staat ervoor in dat de geleverde producten aan de overeenkomst beantwoorden en voldoen aan de in het aanbod vermelde specificaties, en staat daarmede in voor de fabrieksgarantie van het aan u geleverde product. De garantietermijn van "De Vrolijke Engel" komt overeen met de fabrieks garantietermijn. Deze garantie geldt niet in geval het geval het gebrek is te wijten aan nagelaten verzorging, opzettelijke beschadiging, of onoplettendheid. Aanspraak op garantie vervalt indien andere dan de door de fabrikant aangewezen service/reparatiediensten herstel- of andere werkzaamheden aan het product hebben gepleegd.


Klachten- en geschillenprocedure
We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Sinds 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

 

U koopt momenteel artikelen voor lijstje '' Stop aankopen voor dit lijstje